суббота, 19 декабря 2015 г.

Хочу в ДК "Вензелик"

Всім привіт))
Стрибаю в останній вагон))
Думала і таки надумала подати заявку)
Завершується набір в ДК чудового виробника чіпборду "Вензелик". Я дуже люблю цей чіпик, дуже тішить якість, а ще тішить те, що це наш виробник))
Чому я хочу в цю ДК? Тому що це досвід роботи в команді, це ріст, це цікаві завдання, це відповідальність, це позитив та натхнення)) Ось так я це бачу)
Найбільше люблю робити блокнотики, також роблю альбоми, скриньки, листівки і всяке різне)) Улюбленою є дитяча тема))
І поділюсь кількома своїми роботами
Одна з останніх кулінарочка


 Блокнот рукодільниці



Улюблений розворотик з альбому про наших карапузів



Летний блокнотик


 А ще мені щось так на очі потрапили іграшки на ялиночку з минулого року, то покажу одненьку) Цього року кілька фетрових вже пошила))



Дуже сподіваюсь, що мене візьмуть)
Всім успіхів))

Комментариев нет:

Отправить комментарий