вторник, 18 июля 2017 г.

Шкатулка на весілля

Всім привіт))
Була в мене така історія.. 
попросили хороші знайомі зробити їм на весілля скриню для грошей. А досвіду я в такому не маю, і за таку справжню скриню з діркою вгорі братись не хотіла. Логічно що скриня по типу маминих скарбів може не так ефектно виглядає як "сундук", але туди потім можна скласти різні пам`ятні штучки з весілля)) А я людина практична))
Наступним питанням стали розміри.. кілька разів її "зменшувала"))
Але зате з декоруванням наречена віддала все в мої руки)
Коли взялась робити, то виявилось що відрізи тканин які продаються зазвичай є м`яко кажучи геть малі на такі параметри..
Отож висновок який я зробила..
розміри розміри розміри... і відразу під них обирати матеріали і відразу все заміряти і переміряти, щоб потім в останній момент не думати звідки взяти тих 3 см тканини чи кілька однакових аркушів паперу)))
Ну і сама скриня/шкатулка, розміри 25*25*30))
Хотіли зафотати в руках, щоб було видно її розміри.. ну але як то буває не вдалось(









 Візьму участь у завданні від блогу "Скрап релакс"
з ое в мене біла троянда і пара наречених
Гарного всім тижня)))


7 комментариев:

  1. Оце скриня! Розміри дійсно вражають :)Красива та ніжна! Дякую за участь в завданні від блогу "СкрапРелакс"!

    ОтветитьУдалить
  2. Класна! Така точно знайде своє ще одне призначення після весілля. Дякую за участь від блогу "СкрапРелакс"

    ОтветитьУдалить
  3. Дуже класна! Намилуватися не можу😍😍😍 дякую від Скрап релаксу!

    ОтветитьУдалить
  4. Світлано дуже класна скриня. Палітра чудова))) Дякую за участь у завданні від СкрапРелакс

    ОтветитьУдалить
  5. Оце так розміри! Я альбом робила схожих розмірів, то потім сфокати його нормально -ще та затія була! Неймовірно рада бачити тебе в наших завданнях)) Дякую подвійно і від блогу СкрапРелакс і від себе))

    ОтветитьУдалить
  6. Обожнюю практичні речі) Чудова скриня) Дякуємо від СкрапРелакс)

    ОтветитьУдалить