понедельник, 29 июня 2015 г.

Папка для малюнків)

Всім привіт)) Сьогодні хочу показати папочку для малюнків мого синочка)) Довго збиралась її зробити, але все не складалось. Побачила прекрасне завдання від Art Club UA "Мистецтво")) А дитячі малюнки це ж справжнє мистецтво))) Особливо перші спроби.. наш хлопчик був такий здивований коли побачив, що я його малюнки зберігаю)))) Такий був радий.. і почав ще більше малювати))

Папочка трошки більша ніж А4 формат, таких великих робіт в мене не було)) Обтянута синтепоном + льон. Текстурна паста, акрилові фарби, трошки кракелюру, чіпборд.. хотілось щоб по зовнішньому вигляду було видно, що в середині щось творче)))

Ось така папочка)) Зав`язується на широку стрічку.


Деякі зірочки та гудзички покрила легким кракелюром. Пензлики акриловою фарбою)А надпис на карточці глоссі))

А от і один з шедеврів) Цей малюнок був подарований мені на день матері) Ви помітили який у мене там "ріг"? Це виявилось моє волосся))) Я майже весь час з хвостиком, тому видно я так і  намальована)) 

 І спинка папочки


Надихнуло мене на неї ось це завдання))) 

2 комментария:

  1. Такі шедеври безцінні!
    Дякуємо, що долучилися до завдання Арт Клуб UA!

    ОтветитьУдалить
  2. Світлана, Ви молодець! Збирайте малюнки і спонукайте Вашого малюка до творчості! Коли діти відчувають підтримку - перевершують всі сподівання!!! Творіть з нами! Арт Клуб UA!

    ОтветитьУдалить