четверг, 12 марта 2015 г.

Творчий блокнот)))

Всім привіт)) В нас кілька днів справжня весняна погода))) Хочеться бігти в парк і цілий день гуляти)) Сьогодні покажу вам блокнотик, який був зроблений для дівчини, яка також займається творчістю, валяє шикарні вироби з вовни та шерсті.. не знаю чи правильно я виразилась))) Блокнотик обтянутий тканиною Тільда, закладочка велюрова стрічка на яку замовниця підчепить свою валяну кульку)) Сторіночки комбіновані, для ескізів, замальовок та для записів. Формат А6.












З цим блокнотиком хочу прийняти участь у завданні від найніжнішого блогу Ванильные мечты "Пуговичный рай")) Я не можу похвалитись, що у мене море гудзиків, але я дуууже їх люблю)) Для мене це супер універсальний декор.. так як вони бувають зовсім різні і ними можна прикрасити та додати ізюминку в будь-яку роботу.. і дитячу і чоловічу і ніжну жіночу)))


А також у СП "Узоры" від СкрапМастер


Ну от і все)) Гарного дня))

2 комментария:

  1. Света, ванильное спасибо за порцию красоты! Очень симпатичный блокнотик!

    ОтветитьУдалить
  2. Светочка, милейший подарочек!!! Блокнотик так и хочется подержать в руках!
    Ванильное спасибо за участие!

    ОтветитьУдалить